Ремонт металу

Metal repair in the automotive industry - Henkel Adhesives - Learn more about metal repair.

ІНСТРУКЦІЇ: РЕМОНТ МЕТАЛУ

 

Відновлення кузова  і роботи з реконструкції є важливою сферою діяльності автомайстерень сьогодні. Є багато нових інструментів і рішень  для сприяння такій роботі. В цьому посібнику пояснюються способи виконання лудильних хімічних робіт  і різні способи обробки поверхні, доступні для захисту поверхні. 

Натисніть на ці посилання, щоб побачити переваги

Перетворення поверхні для захисту від корозії

Методи лудіння (пайка, хімічне лудіння)

Додатковий захист від корозії

Ремонт металу: Додаткова інформація

Дізнайтеся все, що Вам потрібно знати про  Ремонт металу.

Оголені металеві поверхні каркаса кузова автомобіля захищені конверсійним шаром в формі  фосфатного покриття, нанесеного в автомайстерні OEM і захищеного шаром e-покриття. Пошкоджені покриття можуть призвести до корозії і повинні бути відновлені.

Під час ремонтних робіт, таких як шліфування, різання або зварювання, захисне покриття  може бути частково видалене або знищене. Воно має бути відновлене для досягнення початкового рівня захисту.

Отже, як швидко і ефективно досягти високого рівня захисту шляхом ремонту пошкоджених покриттів?

Metal repair in the automotive industry - Traditional conversion coating.

Традиційний метод

  1. Підготовлені панелі з оголеними сталевими ділянками і шпаклівкою
  2. Продуйте
  3. Очистіть з використанням TEROSON VR 20 або Silicone Ex (аналогічно застосуванню малярами)
  4. Заґрунтуйте (балончиком або  пістолетом-розпилювачем)
  5. Час висихання між 15 та 30 хвилинами
  6. Видаліть залишки
  7. Знову  очистіть з використанням TEROSON VR 20 або Silicone Ex
  8. Очистіть застосовані інструменти, у разі використання пістолета-розпилювача
  9. Продовжуйте процес фарбування
Metal repair in the automotive industry - BONDERITE wipe conversion coating.

Метод з використанням серветок BONDERITE 

  1. Підготовлені панелі з оголеними сталевими ділянками і шпаклівкою
  2. Продуйте
  3. Очистіть з використанням TEROSON VR 20
  4. Протріть серветками BONDERITE M-NT 1455 Wipes по оголеній поверхні металу
  5. Продовжуйте процес фарбування впродовж декількох наступних  хвилин(макс. 15 хв.)

Застосування: Переваги Методу з використанням серветок BONDERITE 

• Одноетапне протирання, немає необхідності у промиванні водою (змиванні)

• Легке, чисте і контрольоване застосування, для невеликих ділянок, швидке і екологічно чисте

• Немає необхідності у змішуванні, перемішуванні або очищенні  пістолета

• Простота утилізації після висихання серветки, ніяких спеціальних процедур з видалення

• Відсутність надмірної розпилення

• Немає необхідності в очищенні після застосування

• Може застосовуватися в камері для фарбування

• Дуже добре як на краях так і поверхнях затертих до голої стали / алюмінію

Важливі факти і переваги серветок BONDERITE M-NT 1455

• Попередньо насичені серветки створюють  конверсійне покриття, вільне від хроматів

• Ефективність запобігання іржі вдвічі більше, ніж у існуючих систем

• Покращує адгезію шарів фарби і герметиків

• Вільні від хроматів

• Низький рівень летких органічних сполук

• Не потребує змивання / Травильну ґрунтовку

• Ефективна альтернатива цинковому повторному покриттю

• Орієнтовані на охорону праці і техніку безпеки 

Загальні примітки
Серветки BONDERITE M-NT 1455 створюють конверсійне покриття, яке формується через реакцію з  вищезгаданими металевими поверхнями  формуючі реальни хімічни зв'язки. Перетворена поверхня забезпечує відмінну базу для органічних покриттів, фарб, герметиків і більшості клеїв. Ця реакція значно підвищує адгезію і корозійну стійкість відповідної нанесеної фарби (в тому числі ґрунтовки, де використовуються багатошарова система покриття), герметиків і клеїв. Процеси перетворення поверхонь з  використанням серветок BONDERITE M-NT 1455 W є процесом "з висиханням на місці" і не потребують подальшого очищення.

Що робити і що не робити

наносити:

  • Алюміній
  • Цинк, сплав цинку
  • Оголена сталь
  • CRS (холоднокатана сталь)
  • Оцинкована сталь
  • Нержавіюча сталь

Не наносити:

  • Грунтовки(1K або 2K) 
  • Поліестерові шпаклівки кузова
  • Залишки лакофарбових покриттів
  • Пластмасові деталі

Не розбавляти! 

Після перетворення за допомогою серветок  BONDERITE M-NT 1455 наносити одне з нижчезазначених засобів

  • E-покриття
  • Базове покриття
  • Ґрунтовка
  • Фарбувальна шпаклівка
  • Герметик
  • Клей

Загальні примітки:
Поліестерові шпаклівки розроблені, щоб мати краще зчеплення на  оголених металевих поверхнях.

У разі впливу або аналогічному пошкодженні металевих деталей, поверхня потребує ремонту. Автомайстерні сьогодні, як правило, використовують пасти з олов'яним припоєм.

Багато учасників автомобільного ринку шукають рішення для заміни пасти з олов'яним припоєм. Нова технологія поєднує в собі прості технологічні властивості з якостями  олова.

Ремонт металу в автомобільній промисловості - Традиційний ремонт с пастою з олов'яним припоєм

Традиційна пайка оловом

Традиційний ремонт виконується з використанням пасти з олов'яним припоєм. і відкритого полум'я

  • Процес обмежений на сталевих поверхнях
  • Паяльна паста містить свинець (важкий метал)
  • Процес використовується з відкритим полум'ям
Ремонт металу в автомобільній промисловості - Хімічне лудіння, метод  5010 TR.

Хімічне лудіння –  "5010 TR метод"

Нова технологія: готовий до використання 2-компонентний продукт

  • Процес доступний на сталевих і алюмінієвих поверхнях
  • Відмінні властивості моделювання
  • Не містить важких металів
  • Немає необхідності відкритого полум'я (робочий процес більш безпечний, менше роботи з демонтажу  тощо)

Загальні примітки:
Нова розробка TEROSON EP 5010 TR поєднує в собі прості технологічні властивості з використанням екологічно чистих вимог.

Переваги  хімічного лудіння з TEROSON EP 5010 TR

  • 2-х компонентний картридж з змішувальною  насадкою (не потрібно ручне змішування )
  • Простота і точність застосування, точне змішування
  • Ідеально поліруеться
  • Відмінна стійкість проти сповзання
  • Кращі властивості при моделюванні
  • "Холодне" застосування (без відкритого полум'я)
  • Немає необхідності в демонтажу оточуючих частин і компонентів, наприклад, бічних подушок безпеки, паливного бака, внутрішнього оздоблення, (без ризику відкритого полум'я, що впливає на електроніку або інші чутливі компоненти)
  • Ніяких пошкоджень на е-поверхні, збереження  воску чи фарби.

 

Важливі факти і переваги TEROSON EP 5010 TR

  • Тривалий час у відкритому стані (прибл. 80 хвилин)
  • Затвердіння матеріалу  може бути скорочене за рахунок використання нагрівальних подушок (FlexiTherm) або інфрачервоного нагріву (макс. 60 ° С)
  • Низька густина (легше, ніж олово)
  • Немає усадки
  • Непотребує ґрунтовки на сталь і алюміній
  • Унікальні безолов'ні технології, сумісні з OES і забезпечують потреби страхових компаній

Перетворення поверхні для захисту від корозії


Ремонт з використанням абразивного методу, різання або часткового зварювання передбачає видалення або руйнування існуючого захисного покриття (фосфатне покриття наноситься в майстернях із фарбування OEM із захистом за допомогою шару е-покриття).
BONDERITE M-NT 1455-W є інноваційним рішенням із відновлення конверсійних покриттів у безпечний і швидкий спосіб.


BONDERITE M-NT 1455-W є готовими до використання серветками

• Немає необхідності у додатковому обладнанні

• Не потрібна травильна грунтовка

• Продукт не містить хроматів

 

Натисніть сюди, щоб побачити приклад застосування:

Як використовувати BONDERITE M-NT 1455-W

Ремонт металу в автомобільній промисловості - Перетворення поверхні для  захисту від корозії.