РЕМОНТ ПЛАСТИКУ

01.2 ВСТУП

ВИБІР КАТЕГОРІЇ


Henkel технології забезпечують широкий спектр швидких і безпечних методів ремонту пластику:

  1. Ремонт пластикових деталей
    Ремонт тріщин, подряпин і отворів.
  2. Виправлення або відновлення
    Виправити або навіть відновити невеликі пластикові деталі.
Back to Intro

РЕМОНТ ПЛАСТИКУ: Додаткова інформація

Дізнайтеся все, що вам потрібно знати про ремонт пластику.

Кмітливий ремонт надає багато переваг  вашому бізнесу з ремонту автомобілів та замовникам.

  • Швидкий і простий спосіб для більшості пластикових деталей (в першу чергу: визначте тип пластику!)
  • Може використовуватися для будь-яких пошкоджень, наприклад, отвори, подряпини і тріщини
  • Один клей з ґрунтовкою TEROSON 150,  який працює з більшістю видів пластмас
  • Клеї високої міцності відповідно до вимог OEM
  • Підходить для фарбовування

 

Практичні приклади

На транспортному засобі є багато пластикових деталей, які можна відремонтувати. Більшість з них розташовані на бампері.

Зовні: Бампери, крила, спойлери, капоти, під'ємні затвори і кришки багажника, дах, двері, бічні панелі і кришки тощо

Всередині: Кронштейни та кліпси на облицюванні наприклад, дверей і стійок

 

Всі вони зроблені переважно з наступних видів пластику: PP/EPDM, ABS, GRB та PUR. 

Який пластик можна клеїти?

Найпростіший спосіб з'ясувати, чи може бути склеєний певний тип пластику, чи ні, є випробування краплею води. Просто помістіть краплю води на очищену пластикову поверхню пластику, з яким ви плануєте працювати, і подивіться результат:

Ремонт пластику для професіоналів - Виконайте випробування з краплею води, щоб перевірити, які пластики можна клеяти.

a)
• Форма краплі залишається круглою
• Неактивна поверхня
РЕЗУЛЬТАТ: Не склеюється без попередньої підготовки

b)
• Крапля стає пласкою
• Активна поверхня
РЕЗУЛЬТАТ: СКЛЕЮЄТЬСЯ

РОБИТИ

Бампери

•  Через великі розміри і необхідність у фарбуванні ремонт економічно вигідний
•  Можна також відремонтувати розірвані фіксатори бампера
• Задня сторона бампера має бути доступна (для застосування армування)
• Ремонт бампера з подвійними панелями, порожнинами та пінополіуретановими вкладишами  (наприклад, автомобілів  Ford) обмежен, але можливий  
• Розриви до 10см отвори до7 см можна ремонтувати з хорошими результатами.

Кронштейни

•  Ремонт зазвичай залежіть від економічної доцільності. 
•  Міркування безпеки повинні бути прийняті до уваги.

Інше

Бризковик, спойлер, решітка радіатора, дзеркало заднього виду або обтічники мотоцикла
•  Ці частини можуть бути відновлені з відмінними результатами, але рекомендації виробників автотранспортних засобів і конкретний тип пошкодження повинні бути прийняті до уваги 

НЕ РОБИТИ

Фари/Кронштейни
•  З міркувань безпеки ремонт корпусів фар і зламаних кронштейнів в точці зламу не рекомендується

Паливні баки
•  Виробники автомобілів суворо забороняють будь-які ремонтні роботи на паливних баках

Корпус радіатора
•  Вузол радіатора може досягати  дуже високої температури

Використання пластмас у автомобілебудуванні зростає

• Зниження витрат на матеріали
• Гнучкі властивості і типи
• Зниження ваги автомобіля
• Опір корозії
• Покращена конструкція і аеродинаміка, що виникають
  в результаті більш гладкої поверхні
• Зменшення шуму
• Високий потенціал для розвитку
• Рециркуляція

Економія коштів -  страхові компанії / клієнти

• Страхові компанії вважають за краще ремонт, ніж заміну
• Нижчі ставки страхування для ремонту
• Клієнтам без повної страховки не доведеться витрачати
   гроші на нові деталі

Можливість додаткового бізнесу автомайстерень

• Забезпечення оптимального використання виробничих потужностей
• Коефіцієнт прибутку між інтенсивністю ремонту
   та фактичною вартістю
• Підвищення якості обслуговування сприяє залученню
   нових клієнтів

Сприяння охороні навколишнього середовища

• Знижена витрата палива, зменшені викиди CO2
• Малі потужності для переробки
• Економія енергії досягається за рахунок вторинної переробки
• Утилізація викинутих частин коштує грошей
• Нове законодавство  EG - Поновлювальний фонд (виробник / споживач)