Фіксація циліндричних деталей

ІНСТРУКЦІЇ: ФІКСАЦІЯ ЦИЛІНДРИЧНИХ ДЕТАЛЕЙ

 

Дізнайтеся, як закріпити підшипники, втулки і циліндричні деталі в корпусах або на валах.

Мета полягає в тому, щоб досягти можливості передачі навантаження і його рівномірного розподілу з виключенням фретинг корозії.

Детальніше про це::

Типи посадок

Передача навантаження

Способи затвердіння рідких продуктів для фіксації

Фіксація циліндричних деталей: Додаткова інформація

Дізнайтеся все, що Вам потрібно знати про фіксацію.

Найбільш поширеним типом такої фіксації є звичайна система шпонка/шпонкова канавка. Інші типі включають використання прихованих гвинтів, штифтів і шліцьових валів.

Рівні крутного моменту, які вони передають, співрозмірні зі ступенем досягнутого механічного блокування.

Ці вузли (за винятком шлицьового вала) мають нерівномірний розподіл маси, дисбаланс, який може привести до вібрації на високих швидкостях. Всі вузли з використанням додаткових елементів допускають мікропереміщення. Це призводить до зносу (наприклад, у вигляді фрикційної корозії), з ризиком досягнення  макропереміщення, зокрема для вузлів динамічного навантаження.

  • Висока концентрація напруження через "ефект зрізу", яка відбувається в області фіксуючого елемента. Крім того, постійні відносні переміщення призводять до абразивного зносу обох деталей, наприклад, шпонки і пазу.
  • Нерівномірний розподіл маси

Добре відомі вузли фрикційної фіксації включають посадку з натягом, конічну посадку і гарячу посадку. Ці вузли можуть бути дуже економічним; немає жодного дисбалансу на високих швидкостях. Вони здатні до передачі осьового і крутильного навантаженняи.

  • Обмеження за властивостями матеріалу, шорсткості поверхні та конструкції, оскільки ці вузли спираються лише на тертя / перешкоди  для передачі крутного моменту.
  • Дуже високий допуск приводить до високої вартості обробки
  • Через задири демонтаж часто буває важким або навіть неможливим
  • Висока напруга в компонентах / експлуатаційні навантаження можуть привести до поломки деталі

Зварені або спаяні вузли міцніші, але мають відносно невелику площу опори місця з'єднання.

Retaining of cylindrical parts - Material integration with retaining.

• Додаткові матеріали мають бути сумісними

• Висока температура процесу може привести до  спотворення деталей

• Тепло може створити залишкові напруги, що призводять до структурної деградації в  області з'єднання

• Демонтажні роботи в значній мірі неможливі

Додатковий матеріал з використанням рідких продуктів для фіксації  може бути досягнуто шляхом склеювання з'єднання вала / втулка.

  • Підвищення характеристик з'еднання з існуючої конструкції і геометрії
  • Еквівалентні характеристики з поліпшеною конструкцією (менше, легше, ...)
  • Крім того, анаеробні продукти LOCTITE для циліндричних деталей забезпечують додаткове рішення фіксації для посадок с зазором.

 

Порівняння міцності (схема)

Всі ситуації, які можуть бути поліпшені шляхом склеювання.

Retaining of cylindrical parts - Liquid retaining strength comparison