Direct Glazing

Пряме вклеювання скла

ІНСТРУКЦІЇ: ПРЯМЕ ВКЛЕЮВАННЯ СКЛА


Лобове скло є дуже важливим компонентом загальної структури кузова автомобіля. Воно покращує структурну жорсткість автомобіля і забезпечує кращий захист для пасажирів. Клей є єдиним способом  утримання лобового скла на кузові автомобіля.

Більш детальна інформація про безпеку, методи прямого скління і стандарти випробувань наводиться нижче

Краш-тести   і вимоги до продукції

Легка конструкція і жорсткість при крученні

Багатофункціональне скління

Дизайнерські функції

Пряме вклеювання скла: Додаткова інформація

Дізнайтеся все, що потрібно знати про (предмет) пряме вклеювання скла.

Клеї для прямого вклеювання скла Henkel пропонують високі стандарти безпеки як результат багаторічних активних досліджень та досвіду  OEM.

  • Усі продукти для прямого скління преміум класу з діапазону TEROSON підтверджуються реальними краш-тестами   і сертифіковані органом, що проводить випробування TÜV Rheinland.
  • Виробничий процес і якість постійно контролюється TÜV Rheinland.

 

(Сертифікат для TEROSON PU 8597 HMLC показаний нижче у якості прикладу.)

Лобове скло поглинає частину енергії, що виникла під час аварії,   і тримає подушку безпеки пасажира в потрібному місці. Для безпеки пасажирів відповідно до мінімального часу для затвердіння клею лобового скла, клей повинен міцно триматися, щоб утримати лобове скло на місці у разі аварії.

Мінімальний час для затвердіння клею лобового скла залежить від затвердіння і внутрішньої сили клеїв прямого скління.

Процес склеювання

Однокомпонентний продукт

Двокомпонентний продукт

3-4 мм твердіе перші 24 години за температури 23°C з 50% відносною вологістю.


Однокомпонентний поліуретановий клей прямого скління твердне за кімнатної температури і вологості повітря.

Формування поверхневої плівки: 3-4 мм перші 24 години за температури 23°C з  відносною вологістю >50%.

Затвердіння через хімічну реакцію компонентів A і B.

Двокомпонентний PU Henkel повністю твердне протягом двох годин.

Двокомпонентні поліуретанові клеї прямого вклеювання скла тверднуть завдяки хімічній реакції компонентів A і B. Повне затвердіння не залежить від вологості і температури повітря (зі швидкістю затвердіння можна ознайомитися в технічному паспорті продукту ).

Удосконалене стандартне випробування на відповідність вимогам безпеки руху приблизно в чотири рази суворіше.

Усі продукти прямого скління Henkel піддаються випробуванням згідно з одним з цих двох стандартів.

Стандарти випробування  мінімального часу для затвердіння клеїв прямого скління:

FMVSS 0 = 50 км/год і 100 % лобове зіткнення або Європейський стандарт = 64 км/год і 40 % перекриття.

Стандарт США (FMVSS 208/212)
(50 км/год, 100 % лобове зіткнення).

Удосконалений стандартний краш-тест
(64 км/год, 40 % перекриття) = 40 % від ширини найширшої частини автомобіля (не включаючи бічні дзеркала) .

Несучі елементи кузова автомобіля (деталі виділені помаранчевим кольором) є спеціальними опорними стійками з високою міцністю і жорсткістю. У легких конструкціях кузова транспортного засобу використовуються більш тонкі сталеві панелі, щоб зменшити вагу автомобіля.

Збереження загальної жорсткості при крученні кузова означає висунення більш високих вимог до лобового скла. Таким чином, лобове скло допомагає забезпечити жорсткість кузова транспортного засобу.

Клеї прямого скління можуть поліпшити жорсткість конструкції до 40%

Лобове скло автомобіля в поєднанні з сильним (високомодульним) клеєм прямого скління робить важливий внесок у загальну жорсткість на кручення кузова автомобіля.

Високий модуль зсуву клею (> 2,5 МПа) збільшує жорсткість при крученні кузовів транспортних засобів

Для запобігання корозії настійно рекомендується застосовувати клей прямого скління з високим модулем пружності. Використання продуктів з низьким модулем пружності  викликають напруження клейового шва і може навіть призвести до зламу точки зварювання. Корозія може з'явитися досить швидко всередині шасі і може залишитися непоміченою. Будь-яка корозія зменшує стабільність шасі.

Визначення модуля зсуву:

Вимірювання внутрішньої міцності клею (вимірюється в МПа) по відношенню до подовження 10% (G10) або 20% (G20).

Продукти прямого вклеювання скла Henkel, зазначені як HM (високомодульні), мають  міцність модуля зсуву понад 2,5 МПа, яка рекомендується більшістю виробників автомобілів .

Для забезпечення коректного функціонування інтегрованої автомобільної антени і систем нагріву рекомендується використовувати клей прямого вклеювання скла з  низкою провідністю.

Клеї прямого вклеювання скла низької провідності рекомендуються для використання більшістю виробників автомобілів. Див. характеристики продукції HMLC (низька провідність високий модуль).

Захист від гальванічної корозії і контактної корозії на алюмінієвих автомобільних кузовах.

Контакт шини з клеєм,  який проводить електроенергію, дозволяє електричному струму проходити через нього. Адгезія фарби буде порушена і вологість проникне знизу, викликаючи корозію.

Відсутність впливу на якість прийому радіо, ТБ, мобільних телефонів, Інтернету і навігаційних систем тощо.

Визначення:

Електропровідність/Опір
•  Вимірювання здатності матеріалу проводити електричний струм..
• Чим нижче провідність, тим вище опір ізоляції.
• Вимірюється в Siemens / см (наприклад, 10-10)

Електричний опір
•  Вимірювання здатності матеріалу чинити опір потоку електричного струму через себе.
• Чим вище опір, тим краще продуктивність ізоляції.
•  Вимірюється в Ом х см (наприклад, 1010) 

Eволюція інсталяційних методів для компонентів прямого скління, таких як лобове скло, заднє скло і бічні вікна.

Система, змонтована на гумі
Лобове скло, змонтоване і ущільнене  формованою гумовою прокладкою, наприклад на вантажних автомобілях, автобусах, екскаваторах.

Система, з'єднана бутилом
Бутилова стрічка, призначена для кріплення лобового скла на фланець корпуса.

За допомогою сучасних клеїв, компанія Henkel пропонує своїм клієнтам  поліпшені рішення для прямого скління, які забезпечують безліч переваг у порівнянні зі старими методами застосування.

Склеєні за допомогою поліуретану лобові стекла.
Клеї PUR призначені для приклеювання лобового скла до фланцю з досягненням 100 % герметизації.

• Максимальна безпека пасажирів завдяки правильному розгортанню подушок безпеки
• Значно поліпшена жорсткість на кручення
• Покращена аеродинаміка за рахунок хорошої пригонки кузова/скла