Найбільш поширеним типом такої фіксації є звичайна система шпонка/шпонкова канавка. Інші типі включають використання прихованих гвинтів, штифтів і шліцьових валів.
Рівні крутного моменту, які вони передають, співрозмірні зі ступенем досягнутого механічного блокування.
Ці вузли (за винятком шлицьового вала) мають нерівномірний розподіл маси, дисбаланс, який може привести до вібрації на високих швидкостях. Всі вузли з використанням додаткових елементів допускають мікропереміщення. Це призводить до зносу (наприклад, у вигляді фрикційної корозії), з ризиком досягнення макропереміщення, зокрема для вузлів динамічного навантаження.

- Висока концентрація напруження через "ефект зрізу", яка відбувається в області фіксуючого елемента. Крім того, постійні відносні переміщення призводять до абразивного зносу обох деталей, наприклад, шпонки і пазу.
- Нерівномірний розподіл маси